Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Κατασκήνωση:)

Δεν το περίμενα με τίποτα..να πάω κατασκήνωση και να περάσω τόσο τέλεια:D
Όλοι μου λέγαν ότι πρώτη περίοδο είναι χάλια ..πράγμα που κατά την γνώμη μου δεν ισχύει καθόλου  γιατί σε περίπτωση που ξαναπάω ..εννοείται πως θα είμαι εκεί πρώτη περίοδο<3(2η γειτονιά)

Όλα αυτά που έζησα .. ήταν μια αξέχαστη εμπειρία..
Οι φίλοι που απέκτησα ...τα βράδια της ψυχαγωγίας ..οι ομαδάρχες ..οι εμψυχωτές ...το βράδυ στο βουνό ..η αγκαλιά του αποχερετισμού ..που όλοι κλαίγαν ήταν η στιγμή... που όλα όσα είχα ζήσει περνούσαν απ το μυαλό μου ..και άλλοτε μετάνιωνα για πράγματα που είπα ή έκανα ..και άλλοτε μου ερχόντουσαν στην σκέψη  μου .. οι αναμνήσεις από την πρώτη μέρα μέχρι και την τελευταία δίπλα στα παιδία<3

Και μπορεί ρε!
Το πήραμε το λωτοφαγικοοοοοοοοοοο:D
Θα μου λείψουν τα πάντα<3



Ίνααααα(H) Μίρκαααα:) περάσαμε τέλεια! <3




υ.γ : άργησα να γράψω επειδή είχα ξεχάσει τον κωδικό μου :3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου