Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

This year

Μετά απο κάτι βδομάδες διαβάσματος..(τώρα το διάβασμα είναι σχετικό) ..ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:D
Και πιστεύω πως μας περιμένει ένα καλοκαίρι γεμάτο εκπλήξεις..
Καθως μέσα απ την πρώτη γυμνασίου και όχι μόνο όλοι μας αποκτήσαμε καινούριους φίλους..Όλοι κατά την διάρκεια της χρονιάς ζήσαμε εντάσεις ..όλοι καπσουρεφτήκαμε . Σε όλους μας έγιναν πράγματα που κάποιοι δεν θα περίμεναν ποτέ ..εε και γενικά ..για μένα δηλαδή.. η πρώτη γυμνασίου ήταν κάτι το διαφορετικό .
Μικρά πράγματα, πράξεις ,λόγια και χαρακτήρες με βοήθησαν στο να συνηδητοποιήσω κάποια πράγματα και να αποκτήσω γνώση για το τι συμβαίνει στις μέρες μας..Γενικά και αόριστα είδα ότι τα πράγματα δεν μένουν για πάντα τα ίδια ..και πώς μετά απο καιρό ..όλη αυτή η στάση σου με κάτι λιγότερο.. ανταμοίβεται..με φίλους που μάλλον σου αξίζουν στα λήθεια ..Φίλους τους οποίους στα αλήθεια θα αγαπάς..και φιλούς που στο τέλος της σχολικής χρονιάς ..αποφασίζεις και όπως και πάλι είπα*συνηδητοπειείς* ότι είναι οι ανθρώποι που σε κάνουν να γελάς..και οι ανθρώποι που θα βοηθάς και βοηθούν στις δυσκολές στιγμές ..και που θα πέρνεις τηλέφωνο ότι ωρα να ναι ..κλαίγοντας (για καμοία μλκια βέβαια) και αυτοι να σου λένε τα κλασσικά ...και να σου στέλνουν στο φβ το τραγούδι μν χαλιέσαι πλέον ... και γενικα να σε βοηθούν με όποιο μέσο μπορουν ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ <3
Δεν θα παραλείπσω όμως και τις σχολικές αναμνήσεις με τα συμμαθητουρια μου ...χαχαχαχχαχα τα φετινά παιδιά! που κ ας μν βγαίνουμε κ όλα τα σχετικά! ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΛΑ :D


 Mα και τον αγαπήμενο μου γυμναστή..
που με έκανε να ρεζιλευτώ μπροστά στον μπαμπά μου την ημέρα που εκείνος  ήρθε να με δει(τώρα δεν ξέρω γτ) και γω τα χα παίξει ..και χορευα-.- και ο μαθιουδάκης δν με σταμάτησε .ε και μετα ο μπαμπάς μου αναρωτιόταν τι στο καλό εκνα! και απο τότε μου έλεγε ότι οι συμμαθητές μου θα νομίζουν ότι είμαι τρελή ..πράγμα που νομίζω ότι έχει ήδη συμβεί..
Εντελός ακυρο..αλλά είναι 12.48 κ δν με πέρνει ο ο ύπνος..φέτος ο χορός πήγε σκατα! πέρασα βαρετα! και η μόνη μου ευχαρίστηση ήταν όταν μιλούσα μ τν φωτούλα .πράγμα που μου βγηκε σε κακό με αποτελεσμα η σωμαράκη να με πάρει απο κακό μάτι ..ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!
Οι βαθμολογίες των καθηγητών στα διαγωνίσματα ήταν άδικες..όπως(πάλι άκιυρο)
και μερικά πράγματα που μου έτυχαν...
Αλλά τελοσπάντον ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΝ ΠΟΛΥΛΟΓΩ
Φετος<33
Ηταν μια χρονιά γεμάτο εκπλήξεις ,όμορφα γεγονότα ..ξαφνικά καρούμπαλα(εντελός fail λέξη) καιιιιιιιι ΑΥΤΑ! Η πολυλογία μου σε ένα σημείο σταματάει:3








Καλημερονυχτα(12.56)

έκνα τλκ blog
και μαρέσει πολυυ
15/06
σε περίπου 17 ώρες το πάρτυ της Εύης;*









1 σχόλιο: